Šajā sadaļā dalīsimies ar pieredzi un viedokļiem par to, kā informāciju par Jūsu blogu nogādāt līdz lasītājiem. Jo nav jau jēgas uztaisīt skaistu un interesantu blogu, ja to neviens nelasa!

Kāds var domāt, ka blogs ir tikai sava radošuma izpausmes veids, bet tāds blogs visticamāk ilgi nedzīvos. Līdzīgu blogu interneta dzīlēs jau ir ļoti daudz – to dzīves cikls ir beidzies, jo tiem nebija īsta un pamatota mērķa turpināt savu attīstību. Tagad tie eskistē kā klīstošie Holandieši un biedē cilvēkus ar savu paskatu.

Veidi, kā iekarot savu lasītāju auditoriju, ir vairāki, tāpēc šajā sadaļā aplūkosim vispārīgas lietas. Savukārt detalizētāks izklāsts jau būs atsevišķās lapās un ziņu rakstos.

SEO nozīme bloga veidošanā

Viens no digitālā mārketinga virzieniem ir SEO (Search Engine Optimization), par kuru katram bloga veidotājam vajadzētu būt kaut nelielai izpratnei. Idejiski tas ir darbību kopums, kas jāizdara, lai Google konkrēto blogu uzskatītu par labu un pēc iespējas augstāk rādītu meklēšanas rezultātos. Diezgan vienkāršā valodā esmu apsrakstījis to rakstā Vienkārši par SEO.

Svarīgākos SEO terminus esam apkopojuši rakstā SEO terminu skaidrojums.

Noderīgi varētu arī būt, kā veidot SEO efektīvus rakstu apakšvirsrakstus, kā arī, Kā izveidot efektīvas backlink saites, kas ir svarīga lieta lapas SEO vērtības veidošanā.

Vispār padomā ir uzrakstīt, kā pašam veikt elementāru SEO auditu un sekot līdzi sava bloga SEO situācijai bez dārgu konsultantu piesaistes.

Bet vispār, centīsimies visiem rakstiem veidot efektīvu birku klāstu, lai vari ērti atrast tieši to, kas Tev aktuāls.

Vēl kaut ko uzrakstīsim par sociālo tīklu mārketingu, nodrīgiem rīkiem un vēl kaut ko. Bet tas laika gaitā.