Digitālajā tirgū e-komercijas vietnes saskaras ar nepārtrauktu izaicinājumu – saglabāt redzamību un aktualitāti. Tehniskais SEO audits kļūst par pamatu centieniem, kā uzlabot tīmekļa vietnes veiktspēju, lietotāju pieredzi un pārdošanas apjomu.

Platformai, kas ir slavena ar digitālo radītāju un uzņēmēju pilnvarošanu, izpratne par to, kā veikt visaptverošu tīmekļa vietnes auditu, ir būtiska. Šajā rakstā ir aplūkotas e-komercijas platformu tehniskā SEO audita nianses, izceļot tādas bieži sastopamas kļūdas kā nelietderīgas saites, dublēts saturs un lēns lapas ātrums.

Tipisko problēmu identificēšana – bojātas saites

Nepareizas saites apgrūtina lietotāja pieredzi un kaitē jūsu vietnes SEO reitingam. Tās sūta signālu meklētājprogrammām, ka jūsu vietne ir atstāta novārtā, ietekmējot tās ticamību un drošību.

Izmantojiet tādus rīkus kā Google Search Console, SEMrush vai Screaming Frog, lai pārbaudītu, vai jūsu vietnē nav bojātu saišu. Šie rīki var palīdzēt jums identificēt un labot bojātās saites, atjauninot tās ar pareizo URL adresi vai dzēšot tās, ja tās vairs nav nepieciešamas.

Satura atkārtošanās

Divkāršs saturs mulsina meklētājprogrammas, apgrūtinot to lēmumu pieņemšanu par to, kuru satura versiju indeksēt. Tas var vājināt jūsu meklēšanas pozīcijas un samazināt e-komercijas vietnes redzamību.

Izmantojiet tagus, lai norādītu vēlamo tīmekļa lapas versiju. Tādi rīki kā Screaming Frog var palīdzēt jums atklāt satura dublēšanās problēmas jūsu tīmekļa vietnē.

Problēmas ar tīmekļā vietnes ātrumu

Vietnes ātrums ir būtisks faktors lietotāju pieredzē un SEO. Lēni ielādējamas vietnes var palielināt atteikumu skaitu un negatīvi ietekmēt jūsu vietnes rangu meklēšanas rezultātos.

Izmantojiet Google PageSpeed Insights, lai analizētu savas vietnes ātrumu un saņemtu konkrētus ieteikumus uzlabojumiem. Attēlu optimizēšana, pārlūka kešatmiņas izmantošana un JavaScript un CSS failu samazināšana līdz minimumam ir izplatītas stratēģijas, lai uzlabotu lapas ātrumu.

majas lapas seo audits

SEO rīku izmantošana

Lai veiktu rūpīgu tehnisko SEO auditu, ir svarīgi izmantot pareizos rīkus. Lūk, kā jūs varat izmantot dažus no nozares labākajiem rīkiem, lai analizētu savas vietnes veiktspēju:

  • Google Search Console: Tas ir Google bezmaksas rīks, kas palīdz uzraudzīt, uzturēt un novērst problēmas ar jūsu vietnes klātbūtni Google meklēšanas rezultātos. Tas sniedz ieskatu par to, kā Google uztver jūsu vietni un optimizē tās darbību meklēšanas rezultātos.
  • SEMrush: Digitālā mārketinga profesionāļiem paredzēts visaptverošs mārketinga rīku komplekts. Tas piedāvā risinājumus SEO, PPC, satura, sociālo mediju un konkurences izpētei. SEMrush ir īpaši noderīgs atslēgvārdu izpētei un SEO problēmu identificēšanai.
  • Screaming Frog: Datora programma, kas no SEO viedokļa pārmeklē tīmekļa vietņu saites, attēlus, CSS, skriptu un lietotnes. Noderīga, lai identificētu bojātas saites, analizētu lapu virsrakstus un meta datus, kā arī atklātu dublējošu saturu.

Integrējot šos rīkus tehniskā SEO audita procesā, varat iegūt visaptverošu ieskatu par savas vietnes stāvokli un uzlabojamām jomām.

Uzlabojumu ieviešana un progresa uzraudzība ar SEO

Pēc biežāk sastopamo problēmu identificēšanas un tīmekļa vietnes analīzes ar SEO rīku palīdzību nākamais kritiskais posms ir uzlabojumu ieviešana. 

Satura un struktūras atjaunināšana ar SEO

Aktuāls un jauns saturs ne tikai iesaista lietotājus, bet arī signalizē meklētājprogrammām, ka jūsu vietne ir aktīva, tādējādi uzlabojot jūsu klasifikāciju. Atjauniniet novecojušo saturu ar jaunu informāciju, statistiku un atslēgvārdiem.

Pārliecinieties, ka jūsu vietnes struktūra ir loģiska un lietotājam draudzīga. Tādā veidā atvieglojot orientēšanos gan lietotājiem, gan meklētājprogrammu pārmeklētājiem.

Mobilās lietošanas uzlabošana

Ņemot vērā, ka mobilās ierīces veido vairāk nekā pusi no globālās tīmekļa datplūsmas. Mobilajām ierīcēm draudzīga tīmekļa vietne ir ļoti svarīga SEO un lietotāju pieredzei.

Izmantojiet Google mobilajām ierīcēm draudzīgas vietnes testēšanas rīku, lai pārbaudītu vietnes saderību ar mobilajām ierīcēm. Ievietojiet atsaucīgu dizainu, optimizējiet attēlus un racionalizējiet navigāciju, lai uzlabotu lietojamību mobilajās ierīcēs.

Vietnes drošības uzlabošana

Drošība ir galvenā prioritāte gan lietotājiem, gan meklētājprogrammām. Droša vietne ne tikai aizsargā lietotāja datus, bet arī ieņem augstāku vietu meklēšanas rezultātos.

Pārliecinieties, ka jūsu vietnē tiek izmantots HTTPS, iegūstot SSL sertifikātu. Regulāri atjauniniet programmatūru un pluginus, lai aizsargātu pret apdraudējumiem.

Modē – SEO balss meklēšanas optimizācija

Līdz ar digitālo asistentu, piemēram, Siri, Alexa un Google Assistant, izaugsmi, balss meklēšanas optimizācija ir kļuvusi par aktuālu tēmu Blogmaster.lv lasītājiem. Nodrošinot, ka jūsu e-komercijas vietne ir optimizēta balss meklēšanai, var ievērojami uzlabot tās redzamību un lietotāju pieredzi.

Koncentrējieties uz dabiskas valodas un uz jautājumiem balstītiem atslēgvārdiem. Uzlabojiet vietnes ielādes ātrumu un pārliecinieties, ka jūsu uzņēmuma vietējā SEO ir spēcīga, lai izmantotu šīs tendences priekšrocības.

tehniskais seo audits

Ceļš uz e-komercijas izcilību

Blogmaster.lv kopienai visaptveroša mājaslapas audita veikšana ir ceļojums uz e-komercijas izcilības sasniegšanu. Identificējot biežāk sastopamās problēmas,  jūs varat nodrošināt, ka jūsu interneta veikals izceļas digitālajā tirgū.

Atcerieties, ka digitālā ainava vienmēr mainās, tāpēc arī jūsu stratēģijām ir jāmainās. Ļaujiet šai rokasgrāmatai būt par kompasu, kas palīdzēs jums orientēties tehniskās SEO audita optimizācijas grūtībās. Un nodrošiniet, ka jūsu e-komercijas vietne uzplauks.

Tiem, kas vēlas padziļināt tehnisko SEO auditu, apsveriet iespēju izpētīt SEO tehniskā audita pakalpojumus, lai vēl vairāk uzlabotu jūsu vietnes veiktspēju. Pieņemiet izaicinājumu un vērojiet, kā jūsu e-komercijas platforma paceļas līdz jaunām virsotnēm.